Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2015 12:05 - Първият ми блог
Автор: coull Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 797 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всеки ден човек започва нещо ново, нещо необичайно и интересно, нещо, което да разсее сивотата на всекидневния живот. Затова днес реших да започна да пиша блогове. 
 Много бях слушал за блоговете и по-точно за хората, който пишат тези блогове. Различих два основни типа блогъри. Не ме разбирайте погрешно, всеки един блогър си е индивидуална личност с неповторим начин на мислене. И все пак има неща по-който си приличаме.
 Първият тип блогъри са тези, който използват блога си да изразят свое мнение, своя гледна точка. Това са тези, който държат на своя избор и своята преценка.
 Вторият тип блогъри гледат на блога си като на отдушник. Изливат свойте чувства и емоции. Това са по-чувствителните хора, който търсят разбиране и подкрепа. Хах, говоря така все едно съществуват само негативни емоции. Тези хора имат нужда да споделят свойте преживявания. 
 Няма значение от кой тип си. Най-важното е да се забавлявате докато го правите.Знам, звучи много клиширано, но живота е един, живей го както ти харесва (още едно клише :X).
 Надявам се блогът да ви е харесал. Ако имате въпроси пишете.



Тагове:   първи,


Гласувай:
2



Следващ постинг

1. coull - Нов съм
04.04.2015 12:30
Извинявам се ако съм пропуснал нещо, но съм нов. Това наистина беше първият ми блог. Споделих представата, която имах досега.
Но невиждам смъсъл в това някой да има профил само за да клюкари и опетнява другите блогъри.
цитирай
2. bojil - Успех!
04.04.2015 16:03
Успех!
цитирай
3. marmalady - хаххахах.........
04.04.2015 21:15
малко сме ....на клона.....
маймунчо , поkaжи си черв .Дъ и ти .......
сега на вълна ...куул ли си ?
пише се ...cool .....
Тъп Комплексиран Чалгар!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: coull
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 7823
Постинги: 3
Коментари: 3
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930